2015. szeptember 28., hétfő

A Hála

A tudatos alkalmazás 

 

Szerintem mindannyian „használjuk” a hálát, öntudatlanul. Amikor kimondjuk, hogy „Köszönöm!”, tulajdonképpen hálásak vagyunk. Ha azt mondjuk „Hál’ Istennek!”, hálásak vagyunk. Ezek mindenki életében megjelennek. Amit talán elfelejtünk időnként, hogy őszinte érzések legyenek mögötte és ne rutinszerűen mondjuk.

Nekem ez akkor lett kicsit tudatosabb, amikor elolvastam Rhonda Byrne A varázslat című könyvét és végig csináltam a 28 napos gyakorlatsort. A legelső nap arról szól, hogy minden reggel írj 10 dolgot, amiért hálás vagy. Ezt a többi 27 napon is meg kell tenni. Nem mindig volt könnyű. Ha az embernek rossz a kedve, beteg, dühös, stb., akkor igencsak nehéz a pozitív dolgokra, érzésekre összpontosítani.

Évekbe telt, mire eljutottam odáig, hogy a pozitív gondolkodás nem azt jelenti, hogy elnyomjam a negatívat. Hiszen a negatív érzéseket is meg kell élni, majd útjukra kell engedni.

Tavaly részt vettem a Jobb Veled a Világ Boldogságprogramon, ahol amellett, hogy rengeteget tanultam magamról, egy fantasztikus közösséget ismertem meg, új barátokat találtam. Idén, legnagyobb örömömre, elindult a második szemeszter.

Ha erről szeretnél többet tudni, kattints ide.

Az első hónap témája a Hála, amit most már könnyebben alkalmazok. Nem mondom, hogy minden nap írok, de gondolatban minden nap hálát adok valamiért és azokban a pillanatokban azokra a jó érzésekre koncentrálok, amit kivált belőlem.

De, hogy inspiráljam magam az írásra, elkészítettem a saját Hála naplómat.😌

Már maga a készítés és örömet okozott és hálás vagyok, hogy meg vannak az eszközeim és a kézügyességem, hogy saját kezűleg tudtam elkészíteni.

Azt kívánom, éld át te is a Hála érzését!

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése