2016. február 18., csütörtök

Liebster Award díjat kaptam

Legnagyobb örömömre a blog megkapta első díját Annától, az Anna in the mirror szerzőjétől. Mindig jól esik a pozitív visszajelzés, főleg, ha az egy „kollégától” jön, pláne, hogy kezdő blogger vagyok. A Liebster Award a bloggerek vándordíja, amit bloggerek adnak egymásnak. Célja, hogy minél több blog és blogíró legyen felfedezve, hogy tisztelegjünk egymás munkája előtt.


A díj kötelezettségekkel jár, melynek szabályai vannak. Fontos, hogy a szabályok változhatnak és a bloggerek is alakíthatnak rajta. Utánanézve, valóban találkoztam különféle szabályokkal, de egy valami mindegyikben közös volt. A kérdésekre válaszolni kell, jelölni kell blogot és fel is kell tenni kérdéseket. A többi elősegítheti azt, hogy az olvasók jobban megismerjenek.

A szabályok:

- Köszönd meg a bloggernek, aki jelölt téged még a poszt elején, és jelöld meg!
- Ismertesd a szabályokat!
- Válaszolj a jelölő blogger kérdéseire.
- Írj 11 érdekes tényt magadról, hogy az olvasóid jobban megismerhessenek.
- Jelölj maximum 11 bloggert a díjra, és jelöld meg őket.
- Tegyél fel 11 kérdést a te jelölt bloggereid számára, amit majd nekik kell megválaszolniuk.

A válaszaimat itt találjátok, a jelöltjeimet pedig a bejegyzés végén.

1. Mióta írod a blogot? Miért kezdtél bele?
2015 szeptemberében kezdtem el a blogot írni, egy online tanfolyam hatására, amit Vida Ági készített.

2. Honnan jön a blog címe?
A párom találta ki.

3. Mik a terveid a jövőben a bloggal?
Továbbra is szeretném vezetni, bemutatni a mandaláimat, hogy minél több emberhez eljusson. Szeretnék fejlődni a blogírás által, kapcsolatba kerülni hasonló beállítottságú emberekkel.

4. "Civilben" mivel foglalkozol?
Lényegében szabadúszó vagyok, saját időbeosztással. Adminisztrátor egy cégben, mandala tervező-festő és hamarosan Kismama és baba-mama jógát fogok tartani.

5. Mit tartasz magadban a legkülönlegesebbnek?
Képes vagyok lemondani arról, ami nem tesz boldoggá. Legyen ez akár az, hogy ott hagytam a munkahelyemet úgy, hogy nem tudtam mi lesz, a főiskolát is, pedig sok pénzt beleöltem.

6. Mi a legnagyobb dolog, amit eddig elértél, amire a legbüszkébb vagy?
Ez egy nehéz kérdés. Két oldalról közelíteném meg. Az egyik, hogy a főiskolát, amíg csináltam, saját pénzből tettem. 2 munkahelyem volt, de nem voltam hajlandó hitelt felvenni. A másik, hogy úgy érzem, végre az utamon vagyok, amit sok belső munkával értem el. És ezt a belső munkát folyamatosan végzem.

7. Mit fejlesztenél a blogodon?
Változtatnék a kinézetén, hogy még inkább engem tükrözzön (egyelőre még nem értek annyira hozzá, de megtanulom). Próbálok megnyílni, mert úgy látom, az olvasók szeretik a személyesebb jellegű írásokat.

8. Van különcséged? Mi az?
Macskamániás vagyok. Minden mennyiségben!😀


9. Milyen lenne egy napod, ha szabadjára engednéd a képzeletedet? Mit álmodnál magadnak?
Leterítenék egy hatalmas papírt (de tényleg HATALMASAT!), tálakban festékeket kevernék ki és rávenném az egész családot, hogy készítsünk egy képet a lábunkkal, úgy hogy előtte belelépünk a festékekbe. Igazi szabad alkotás!😌

10. Honnan merítesz inspirációt?
Leginkább a természetből, érzésekből és meditációból.

11. Szerinted mi segíti a leginkább az ember fejlődését? A kihívások, a pozitív visszajelzés, a kritikák vagy valami más?
Szerintem az ember fejlődését az önmagával végzett munka segíti.

És most magamról egy-két dolog:

1. Én döntöttem arról, hogy szeretnék megkeresztelkedni, így ez 24 éves koromban, a születésnapomon meg is történt.

2. Még most is úgy tudok örülni a legapróbb dolognak is, mint egy kisgyerek. Akár még tapsikolok is örömömben.😊

3. Természetfüggő vagyok. Ez az, ami a leginkább nyugalmat tud adni. Ha úgy érzem, hogy összecsaptak a fejem felett a hullámok, akkor azonnal megyek a tópartra sétálni, ücsörögni és fát ölelni, töltekezni.

4. Általános iskola hatodik osztályában, miután felfedeztem a képeslapok hátulján, hogy azokat grafikusok készítik, azt mondtam anyukámnak, ha nagy leszek, én grafikus leszek és képeslapokat fogok készíteni. Na, ha ez MÉG nem is valósult meg, azért a művészet igen közel áll hozzám.

5. Imádok emberi szemet, szájat és kezet rajzolni. Számomra ezek a legkifejezőbbek egy másik emberben.

6. Imádom a füstölőket és elég sokfélét tartok belőlük. Amikor kihúzom a fiókot, amiben vannak és valaki meglátja, általában ennyi a reakció: „Uhhhhh!” „Aztaaaaa!!!”.


7. Képes vagyok belekezdeni több könyv olvasásába és párhuzamosan olvasni őket. Középiskolás koromban képes voltam akár 3 könyvet is cipelni magammal, hogy legyen miből válogatnom a vonaton.

8. Teafüggő vagyok! Szigorúan üresen, hogy érezzem az ízét! Amikor felbontom a tea filtert, mindig megszagolom előtte, mert imádom az összes teának az illatát.

9. Nem hiszek a véletlenekben. Biztos vagyok benne, hogy minden okkal történik, ezért igyekszem a „rossz” dolgokból is tanulni.

10. Alapjában véve nagyon pozitív beállítottságú vagyok. Ugyan vannak hullámvölgyeim, de mindig megtalálom rá a megoldást. Az egyik kedvenc idézetem ezzel kapcsolatban: „Az optimista egyáltalán nem az, aki soha nem szenvedett, hanem az, aki átélte és legyőzte a kétségbeesést.” –Alexandr Nyikolajevics Szkrjabin-

11. A legfontosabb dolgok az életemben: elfogadás, elengedés, szeretet, megbocsátás.

A kérdéseim a jelöltjeimhez:

1. Mit jelent számodra a blogírás?
2. Mi indított el a blogolás útján?
3. Mi az a cél, amit el szeretnél érni a bloggal?
4. Ha 3 szóban kellene bemutatnod a blogodat, melyek lennének azok?
5. A szakmád vagy a munkád kapcsolódik a blogodhoz?
6. Mi alapján választasz témát egy bejegyzéshez?
7. Vannak újabb blog ötleteid?
8. Milyen önkifejezési technikát használsz?
9. Mit gondolsz a pozitív gondolkozásról?
10. Mit teszel azért, hogy testi-lelki-szellemi egyensúlyban legyél?
11. Mi a kedvenc kreatív tevékenységed?

A jelöltjeim:


Szeretettel ajánlom, hogy látogassatok el az ő oldalaikra is!

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése