2016. június 13., hétfő

Kontakt mandala

A mandala egy pályázatra készült, a téma: kapcsolódás.
Az én olvasatomban ez jelentheti az önmagunkkal, Istennel (kinek hite szerint), az Univerzummal, Földanyával,a párunkkal, az emberiséggel, barátokkal, stb. való kapcsolódást.

Amikor megláttam a kiírást, azonnal megjelent a fejemben a kép. 1 hétig érleltem magamban, majd leültem elkészíteni. Nehéz volt nekiállni, mert úgy éreztem, nem vagyok most abban az élethelyzetben, hogy megvalósítsam.
De ahogy felvázoltam a fejemben (vagy inkább a szívemben?) élő képet, már nem voltak kétségeim. Egymás után jött a többi motívum, a díszítés, míg azt nem éreztem, hogy kész van.

Kontakt mandala
Minden elkészült mandalámat pár napig fent hagyom a rajztáblán és az étkezőben a szekrényre helyezem. Valahogy egészen más az energia kibocsájtása, mint alkotás közben. Barátkozom vele, nézegetem, egyre újabb és újabb dolgokat fedezek fel benne.

Nem volt ez másképp most sem és bizony rá is világított egy-két dologra az életemben a kapcsolódás terén. Rájöttem, hogy lazult a kapcsolatom önmagammal és Istennel, nem fordítok mostanában kellő figyelmet erre.

Hálás vagyok ezért a pályázatért, mert újra önmagamra irányította figyelmemet, rávett, hogy a megoldást keressem, ne süppedjek bele a negatív érzelmekbe.

A mandalán szereplő szimbólumok:
- OM
- Lótusz
- Tau kereszt
- Szív
- Lótuszülés
(Jelentésüket megtalálod a Szimbólumok menüpont alatt)

Technikai adatok:
Anyag: 280 gr-os aquarell papír
Festék: aquarell
Díszítés: zselés toll
Méret: 30,5x30,5 cm

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése