2016. szeptember 9., péntek

Az Everness és SOL pályázat nyertese lettem

2016. május 2-án az Everness és a Spiritually Open Life alkotói pályázatot írt ki Kapcsolódás témakörben.
Az alkotás készülhetett rajz, grafika vagy festmény formájában.


Amint megláttam, tudtam, hogy ez nekem való pályázat. Egyértelmű volt, hogy mandalával fogok pályázni és elég gyorsan meg is jelent a fejemben a kép, így megszületett Kontakt mandala című alkotásom, amit egy korábbi bejegyzésben megosztottam. Ha bővebben érdekel, kattints ide.

Ez a mandala azóta is központi helyet foglal el a nappalinkban.

Két kategória volt:
- tanuló 14-18 éves korig
- felnőtt 18 éves kortól

Gyönyörű alkotások születtek. Voltak köztük igazán magas színvonalú művek. Ha kíváncsi vagy rájuk, ezen a linken megtekinthetők.

Épp ezért hatalmas meglepetés volt a számomra, amikor az eredményhirdetésben azt láttam, hogy Felnőtt kategóriában elnyertem az első helyezett díját. Fantasztikus volt ott olvasni a nevem, mert igazán nem számítottam rá.

És amit nyertem:
- SOL Baráti rajztanfolyam
- SOL Pasztell tanfolyam
- SOL Színek Világa tanfolyam

És szeretetet, ami megtöltötte az egész szívemet, a család és barátok örömét, non-stop mosolygást, inspirációt, új lehetőségeket. 💕

Alig várom, hogy elkezdjem a tanfolyamokat. Mindegyiknek szánok egy bejegyzést, mert úgy gondolom, olyan dolgokat fogok tapasztalni, amit érdemes lesz megosztani.

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése