2015. szeptember 26., szombat

Cica mandala

Én, a macska bolond 

 

Tudni kell rólam, hogy hatalmas macska barát vagyok. Óvodás korom óta mindig volt cicánk, majd amikor elköltöztem otthonról, rá 2 évre megtaláltam az enyémet. Vagy ő talált rám?

Bercike

Kitartóan nyávogott az erkély alatt. Én csak hallgattam, nézegettem, felmászott egy fára, a járókelők leszedték, de ő nem tágított onnan.

Ezek után természetesen le kellett mennem, hogy megnézzem. 😌 Hihetetlenül barátságos volt. Felhoztam magammal, hogy adjak neki enni (amit persze lent is megtehettem volna), majd úgy döntöttem, nálam marad a hétvégére, aztán elviszem az állatmenhelyre. Ez volt 12 éve. Azóta is velünk él. Ez szerelem volt első látásra! 💕

És persze van cicás táskám, pénztárcám, hálóingem, hajcsatom. Ja, és amúgy elmúltam már 10 éves.😉

Imádom az öntörvényűségüket, hogy bújnak, dorombolnak. Az én tapasztalatom szerint tévhit, hogy ne lennének okosak. Az enyém tudja, mit szabad, mit nem, amit be is tart – amíg otthon vagyok. 😉 De szerencsésnek tartom magam, két váza eltörésén kívül nem okozott kárt.
Természetesen tiszteletben tartom, ha valaki nem szereti a macskákat, senkit nem akarok meggyőzni arról, hogy milyen édi-bédik. Elég, ha nekem azok.😌

Nos, ezek után adott volt a dolog, hogy készülni fog cicás mandala is.

Cica mandala

Ez egy könnyed, vidám, harmonikus mandala. Sugározza az élet örök körforgását, az újjászületést, a nappal és éjszaka, a nyugalom és aktivitás ritmikus változását.
Rend a lelke mindennek!
Központi szerepet kapott benne, hogy társas lények vagyunk és ápoljuk kapcsolatainkat.

Szimbólumok:
- Négy lótusz szirom
- Nap
- Hold
- Macska
(Jelentésüket megtalálod a Szimbólumok menüpont alatt)

Technikai adatok:
Anyag: 280 gr-os aquarell papír
Festék: aquarell
Díszítés: zselés toll
Méret: 25x25 cm

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése