2016. március 13., vasárnap

Termékenység mandala II.

Ismét egy termékenység mandalát készítettem. Nem véletlen, hiszen nagyon foglalkoztat már a gyerekvállalás. :)

Mostanában kicsit zaklatott voltam. Elég sok minden történt velem/velünk az utóbbi hetekben, szerencsére szuper jó dolgok, de a pozitív stressz is stressz és nem mindegy, hogy a magunk javára tudjuk fordítani ezt az energiát vagy átcsap egy szorongásba.

Mivel én tudom magamról, hogy hajlamos vagyok ez utóbbira, ezért igyekszem nagyon tudatosan állni hozzá, hogy önmagam fejlesztésére használjam.

Na, de visszatérve a zaklatottságra. A jóga volt ismét, ami segített, hogy megzabolázzam magam egy kicsit.
A héten a csípőgyakorlatokra fókuszáltunk, ezek megint csak erősítették a nőies oldalamat és emellett az elengedésben is segítenek. Hétfőn olyan szépen sikerült lecsendesíteni magam, hogy végre nekiálltam a mandala elkészítésének. Megint csak az óra végi meditáció segített abban, hogy összeálljon bennem egésszé ez a kép, és ahogy hazaértem, már ültem is le rajzolni, festeni. :)

Külön meg is köszönném Gyimesi Krisztának, a jógaoktatómnak, hogy létrehozta az AranyHold Jóga És Terápiás Udvar és ilyen fantasztikus órákat tart nekünk!

Termékenység mandala II.
A mandalán szereplő szimbólumok:
- Lótusz
- Szív
- Tulipán
- 8-as szám

- A 7 csakra
(Jelentésüket megtalálod a Szimbólumok menüpont alatt)


Technikai adatok:
Anyag: 280 gr-os aquarell papír
Festék: aquarell
Díszítés: zselés toll
Méret: 25x25 cm 

Nos, ez a mandala személyes mandala és magamnak készítettem, hogy erősítsem a nőies minőségemet és a termékenységet. Amire, lássuk be, szükségem is van, hiszen 1 hónapban csak egy hetet tudunk együtt tölteni a párommal. ;)

De egyszer csak jött egy megtorpanás. Az utolsó simításoknál nem tudtam, hogyan is fejezzem be. Azon kezdtem gondolkozni, vajon van-e valamilyen gát bennem, ami megakadályozza a teherbe esést? Milyen tükröt mutathat ez nekem?
Be kell, valljam, nem jöttem még rá… A görcsösséget sikerült már elengednem. Legalábbis egy részét. :) De az biztos, hogy van még min dolgoznom. :)

Mindenesetre nagyon jó példa arra, hogy alkotás közben mennyi mindent megtudhatunk magunkról. Bennem, főleg a mandala készítéseknél, rengeteg kérdés, érzés merül fel. Ez az eset azért kiemelkedő a számomra, mert nem fordult még elő ilyen megtorpanás. Ismét egy új dolog, amit felfedezhetek, megismerhetek. Imádom az ilyen belső munkákat!

Kíváncsian várom, Te milyen tükröket kaptál az élettől? Sikerült tanulnod belőle?

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése